HIP HOP

To hip hop ξεκίνησε ως street dance…. Πρωτοεκφράστηκε από τις μειονότητες του αστικού κέντρου της Νέας Υόρκης το 1970. Τις βαθύτερες ρίζες του όμως θα πρέπει να τις αναζητήσουμε πίσω στη δεκαετία του 1920.

Σύντομα το Hip Hop, η επανάσταση της μειονότητας των δρόμων, εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο. Σήμερα ο χορός αυτός έχει κυριαρχήσει και εκφράζει πάρα πολλούς κυρίως νεότερους ενώ η επιρροή  που ασκεί στα υπόλοιπα είδη μουσικής και κατ΄ επέκταση χορού είναι καθοριστική.

Τα κυριότερα είδη που απαρτίζουν το hip hop είναι το Break, popping, locking, voging, house, krumbing, tatting, reggaeton.

Στη σχολή μας λειτουργούν social και αθλητικά τμήματα. Ταυτόχρονα οι μαθητές χωρίζονται σε τάξεις-επίπεδα (grades) σύμφωνα με την ηλικία και το τεχνικό τους επίπεδο. Υπάρχουν 6 grades. Η ύλη (syllabus) που ακολουθείται είναι βασισμένη σε αυτή του I.D.T.A. αλλά έχουν γίνει ιδιαίτερες προσθήκες έτσι ώστε όλοι οι μαθητές να έρθουν σε μία πρώτη επαφή με όλα τα είδη που αποτελούν το hip hop, μία επαφή που θα εξειδικευθεί στα ανώτερα επαγγελματικά τμήματα.

Κάθε τέλος χρονιάς οι μαθητές δίνουν εξετάσεις σε εξεταστή ο οποίος ορίζεται από το IDTA. Όσοι μαθητές δίνουν εξετάσεις παίρνουν ένα πιστοποιητικό της Ακαδημίας και γραπτές παρατηρήσεις.  Για ταλαντούχους μαθητές τα έτη σπουδών μπορούν να ελαττωθούν κατόπιν εξετάσεων. Με το πέρας των grades ακολουθούν επαγγελματικά τμήματα. Η φοίτηση στα τμήματα αυτά είναι διετής.

Το πτυχίο είναι βασισμένο και αναγνωρισμένο από το IDTA    Οι μαθητές των επαγγελματικών τμημάτων έχουν το δικαίωμα να παρακολουθήσουν σεμινάρια με γνωστούς καθηγητές-προπονητές καθώς επίσης και άλλα μαθήματα που θα τους φανούν πολύ χρήσιμα στη διάρκεια της μετέπειτα επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας όπως:

  • Μουσική (Βασική θεωρία, ρυθμός, οργανογνωσία)
  • Στοιχεία ανατομίας
  • Στοιχεία παιδοψυχολογίας
  • Μπαλέτο
  • latin
  • Σύγχρονο
  • jazz  

Πιστεύουμε ότι η σύντομη επαφή με τα παραπάνω αντικείμενα, δεν θα προσφέρει φυσικά εξειδίκευση αλλά παρόλα αυτά θα είναι πολύ χρήσιμη τόσο στη δημιουργία χορογραφιών όσο και στην αντιμετώπιση προβλημάτων που μπορεί να βρεθούν μπροστά τους στη μετέπειτα διδακτική τους σταδιοδρομία.